Monster Hunter World

Monster Hunter World
  • Divoké podzimní akce!
-46%690 Kč

Pro členy NK Sleva a další výhody -3 %

Monster Hunter představuje kriticky oceňovanou sérii akčních RPG, které se prodalo více jak 40 miliónů kusů po celém světě. Další vstup do této série, Monster Hunter: World, přinese k životu živoucí ekosystém, ve kterém se hráči postaví do role lovce vyhledávajícího divoká fantastická zvířata. Vydejte se na cestu a plňte úkoly na vlastní pěst, či po boku svých přátel díky novému online módu pro až 3 hráče napříč všemi světovými regiony.V Monster Hunter: World se hráči postaví nelítostným monstrům, zatímco jejich lovecké dovednosti se budou po čas hraní stále vylepšovat. Kořist získaná z padlých nepřátel bude využívána pro vytváření nového vybavení. Lovci se budou muset mít neustále na pozoru díky nevyzpytatelnému prostředí a můžou se těšit na intenzivní a stále obtížnější bitvy!

Klíčové prvky:

• Vítejte v novém světě: Hráči se v roli lovce vydávají na výzkumnou expedici na nově objevený kontinent zvaný „Nový Svět" a postupně odhalují jeho tajemství.
• Živoucí ekosystém: Naučte se využívat okolní prostředí pro svůj prospěch. Například poštvěte monstra proti sobě, abyste nalákali svůj hlavní cíl tam, kde ho chcete mít.
• Nový online mód pro více hráčů: Když pro vás bude některý souboj příliš náročný, spojte se až se třemi hráči a postavte se výzvě společně.
• Lovte a vyrábějte nové vybavení: Porážejte monstra a získávejte tak kořist, ze které vyrobíte zbraně a další vybavení.
• Ovládněte monstra: Souvislá a zábavná hratelnost: Rozlehlý a zcela otevřený svět plný výzev. Nečekejte žádné nahrávací obrazovky!

Platforma: Steam
Datum vydání: 9. srp. 2018
Kategorie: Akční
Jazyková verze: EN, DE, FR...
Vydavatel: Capcom

Monster Hunter World

Minimální požadavky

Operační systém: Windows 7 a lepší
Procesor: Intel Core i5-4460 nebo AMD FX-6300
Paměť: 8 GB
Grafická karta: GeForce GTX 760 nebo AMD Radeon R7 260x
Pevný disk: 20 GB

Doporučené požadavky

Operační systém: Windows 10
Procesor: Intel Core i7 3770 nebo AMD Ryzen 5 1500X
Paměť: 8 GB
Grafická karta: GeForce GTX 1060 nebo AMD Radeon RX 570
Pevný disk: 20 GB

Mohlo by Vás zajímat

MenuX

Provozovatel webu, , se sídlem , IČ: , jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím