Might & Magic Heroes VII

Might & Magic Heroes VII
    -70%330 Kč

    Pro členy NK Sleva a další výhody -3 %

    Již sedmé pokračování strategické hry na hrdiny obohacené o RPG prvky. Tento díl se bude točit okolo hlavních hrdinů Ivana a Saemusela, kteří uprostřed občanské války ve Svaté říši stojí na opačných stranách misek vah a bude pouze na Vašich dovednostech, jak tento příběh dopadne. Svolejte radu složenou ze zástupců všech šesti ras a užijte si skvělého hraní plného napínavých zvratů, které vám přinese více jak 60 hodin perfektní zábavy.

    V hradech jednotlivých frakcí je možné postavit celkem 7 objektů, kde se tvořit vaše armáda složená z nejrůznějších monster. Osmá budova obsahuje nejsilnější jednotku ze zvoleného hradu. Skvělou zprávou pro mnoho hráčů je i možnost upgradu jednotlivých jednotek, jenž propůjčuje hře na další rozmanitosti.

    Souboje jsou opět založeny na tahovém systému a hra běží na osvědčeném Unreal Enginu 3 enginu. Hrát můžete jak samostatné kampaně pro jednoho hráče, tak i multiplayerové bitvy nebo dokonce více hráčů na jediném počítači.

    Platforma: Uplay
    Datum vydání: 29. zář. 2015
    Kategorie: RPG
    Doporučený věk: 16
    Jazyková verze: CZ
    Vydavatel: Ubisoft
    Závadnost obsahu: Násilí

    Might & Magic Heroes VII

    Minimální požadavky

    Operační systém: Windows 7 64-bit a vyšší
    Procesor: Intel Core i5 660
    Grafická karta: GeForce GTX 460 / AMD HD5850
    Paměť: 4 GB RAM
    Pevný disk: 20 GB volného místa

    Doporučené požadavky

    Operační systém: Windows 7 64-bit a vyšší
    Procesor: Intel Core i5 2400
    Grafická karta: GeForce GTS 670 / AMD HD7870
    Paměť: 6 GB RAM
    Pevný disk: 20 GB volného místa

    Mohlo by Vás zajímat
      Fairy Fencer F ADF Deluxe Pack
      -66%
        Fallout Classic Collection
        -62%
          WORLD OF FINAL FANTASY
          -16%
            Guild Wars Eye of the North
            -35%
              FINAL FANTASY VIII
              -1%
                SpellForce 3
                -62%
                  Guardians of Ember
                  -72%
                    Tropico 5 - Generalissimo
                    -48%
                      ICY: Frostbite Edition
                      -58%
                        FINAL FANTASY VI
                        -13%

                        MenuX

                        Provozovatel webu, , se sídlem , IČ: , jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

                        Souhlasím