Medieval Engineers

Medieval Engineers
    -18%420 Kč

    Pro členy NK Sleva a další výhody -3 %

    Medieval Engineers je postavena na podobném principu jako Space Engineers od stejných autorů. Jak už název napovídá, z vesmíru se vydáme do středověku stavět hrady, katedrály, vesnice a jiné středověké stavby. Přitom je nutné brát v potaz fyzikální zákony i hmotnosti jednotlivých bloků, aby se nám stavby nezřítily.

    Jsou zde dva herní módy. V kreativním módu si hráč s neomezeným množstvím stavebního materiálu a surovin staví to, co se mu zachce, aniž by jej cokoliv rozptylovalo. Naproti tomu v survival módu hráč musí zařídit, aby měl dostatek surovin a navíc je nucen čelit i různým nebezpečím jako jsou třeba barbaři, kteří chtějí zničit hráčovy budovy.

    Snaží se dodržovat zákony fyziky a samotnou historii a nenachází se v ní žádná technologie, která by byla používána mimo období středověku.

    Jedná se o hru s předběžným přístupem. Získejte okamžitý přístup a začněte hrát. Zapojíte se do této hry již během jejího vývoje.

    Platforma: Steam
    Datum vydání: 19. úno. 2015
    Jazyková verze: EN
    Vydavatel: Keen Software House

    Medieval Engineers

    Minimální požadavky

    Operační systém: Windows Vista a vyšší
    Procesor: Intel Core 2 Quad Q6600
    Grafická karta: GeForce GTS 450 / AMD HD5830
    Paměť: 3 GB RAM
    Pevný disk: 5 GB volného místa

    Doporučené požadavky

    Operační systém: Windows 7 64-bit a vyšší
    Procesor: Core i5-680
    Grafická karta: GeForce GTX 660 / AMD HD7870
    Paměť: 8 GB RAM
    Pevný disk: 5 GB volného místa

    Mohlo by Vás zajímat
      Disney Princess and Fairy Pack
      -73%
        We Happy Few - Season Pass
        -21%
          Sanctum 2
          -88%
            Centauri Sector
            -52%

            MenuX

            Provozovatel webu, , se sídlem , IČ: , jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

            Souhlasím