LEGO The Hobbit

LEGO The Hobbit
    -90%50 Kč

    Pro členy NK Sleva a další výhody -3 %

    Hra LEGO The Hobbit, která vychází z prvních dvou filmů trilogie (Hobit: Neočekávaná cesta a Hobit: Šmakova dračí poušť), dává hráčům možnost znovu prožít jejich oblíbené scény z obou filmů. Příběh sleduje osudy Bilbo Pytlíka, jenž je Gandalfem naverbován ku pomoci trpaslíkům v čele s Thorinem Pavézou.

    Bilbo opouští Kraj a putuje Středozemí, aby pomohl trpaslíkům znovu získat ztracené království Erebor ležící v Osamělé hoře. Cestou narazí na hladové trolly, nebezpečné skřety a samozřejmě na Gluma a jeho Prsten. Questy, jejichž nabídka nemá co do pestrosti v LEGO hrách obdoby, vyžadují chytře využívat a kombinovat unikátní vlastnosti trpaslíků, jež na cestě provázíte.

    • Prozkoumejte Středozem a navštivte lokace známé z filmů!
    • Hledejte poklady, dolujte drahokamy, sbírejte předměty po nepřátelích a vytvářejte mocné magické artefakty!
    • Hrajte za vaší oblíbenou postavu z hobitích filmů, včetně Bilba, Gandalfa a všech trpaslíků. Každý má své unikátní schopnosti.
    • Předměty můžete sbírat, ale v kovárně také kombinovat nebo ukout z mithrilu kousky úplně nové.
    • Naučte se ovládnout moc Prstenu!

    Platforma: Steam
    Kategorie: Akční
    Doporučený věk: 3
    Jazyková verze: EN
    Vydavatel: LucasArts

    LEGO The Hobbit

    Minimální požadavky

    Operační systém: Windows XP
    Procesor: AMD Athlon 64 X2 3800+
    Paměť: 2 GB RAM
    Grafická karta: GeForce 7600 GS / ATI Radeon X1950
    Pevný disk: 10 GB

    Doporučené požadavky

    Operační systém: Windows Vista
    Procesor: AMD / Intel Quad Core
    Paměť: 4 GB RAM
    Grafická karta: GeForce GTX 480 / ATI Radeon HD 5850
    Pevný disk: 10 GB

    Mohlo by Vás zajímat
      StarFence: Heroic Edition
      -50%
        A Way Out
        -40%
          F.E.A.R. Bundle
          -53%
            Resident Evil 5
            -56%
              Action Henk
              -82%
                Far Cry 5 - Hours of Darkness
                -8%
                  Dying Light: The Following
                  -51%
                    Asteroid Bounty Hunter
                    -61%
                      Arma 3 Marksmen
                      -21%

                      MenuX

                      Provozovatel webu, , se sídlem , IČ: , jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

                      Souhlasím