LEGO The Hobbit

LEGO The Hobbit
  • Pojďme hrát!
-90%50 Kč

Pro členy NK Sleva a další výhody -3 %

Hra LEGO The Hobbit, která vychází z prvních dvou filmů trilogie (Hobit: Neočekávaná cesta a Hobit: Šmakova dračí poušť), dává hráčům možnost znovu prožít jejich oblíbené scény z obou filmů. Příběh sleduje osudy Bilbo Pytlíka, jenž je Gandalfem naverbován ku pomoci trpaslíkům v čele s Thorinem Pavézou.

Bilbo opouští Kraj a putuje Středozemí, aby pomohl trpaslíkům znovu získat ztracené království Erebor ležící v Osamělé hoře. Cestou narazí na hladové trolly, nebezpečné skřety a samozřejmě na Gluma a jeho Prsten. Questy, jejichž nabídka nemá co do pestrosti v LEGO hrách obdoby, vyžadují chytře využívat a kombinovat unikátní vlastnosti trpaslíků, jež na cestě provázíte.

• Prozkoumejte Středozem a navštivte lokace známé z filmů!
• Hledejte poklady, dolujte drahokamy, sbírejte předměty po nepřátelích a vytvářejte mocné magické artefakty!
• Hrajte za vaší oblíbenou postavu z hobitích filmů, včetně Bilba, Gandalfa a všech trpaslíků. Každý má své unikátní schopnosti.
• Předměty můžete sbírat, ale v kovárně také kombinovat nebo ukout z mithrilu kousky úplně nové.
• Naučte se ovládnout moc Prstenu!

Platforma: Steam
Kategorie: Akční
Doporučený věk: 3
Jazyková verze: EN
Vydavatel: LucasArts

LEGO The Hobbit

Minimální požadavky

Operační systém: Windows XP
Procesor: AMD Athlon 64 X2 3800+
Paměť: 2 GB RAM
Grafická karta: GeForce 7600 GS / ATI Radeon X1950
Pevný disk: 10 GB

Doporučené požadavky

Operační systém: Windows Vista
Procesor: AMD / Intel Quad Core
Paměť: 4 GB RAM
Grafická karta: GeForce GTX 480 / ATI Radeon HD 5850
Pevný disk: 10 GB

Mohlo by Vás zajímat
    Day of Infamy
    -84%
      Next Up Hero
      -75%
        Worms World Party: Remastered
        -44%
          Call of Duty: Modern Warfare 2
          -13%
            SOMA
            -42%
              Vanquish
              -23%
                Gang Beasts
                -4%
                  Quar: Battle for Gate 18
                  -20%
                    BUTCHER
                    -78%
                      Seraph
                      -77%

                      MenuX

                      Provozovatel webu, , se sídlem , IČ: , jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

                      Souhlasím