FootLOL: Epic Fail League

NK games.cz
FootLOL: Epic Fail League
    -81%50 Kč

    Pro členy NK Sleva a další výhody -3 %

    Fotbal s nepřímou kontrolou s šílenými zbraněmi typu Worms!

    My všichni milujeme fotbal – ale jak moc chceš vyhrát? FootLOL vám umožňuje používat miny, štíty, cizince, krávy, zbraně a mnoho dalších podvodů, abyste zničili nepřátelský tým a chránili své hráče. Zahrajte si proti svým přátelům nebo oponentům AI.

    Jako manažer si vezmete svůj tým skrze několik výcvikových zápasů, než se ukážete na nových planetách. Jakmile půjdete, odemknete nové miniaplikace, zlepšíte výkon svých hráčů a odemknete nové kity a klobouky, které se budou nosit.

    Oponenti často mají stejné triky, které děláte, takže to není tak jednoduché jako klepání míče do zadní části sítě. Budete muset splnit podmínky pro každou úroveň – což by mohlo znamenat ztrátu nebo boj proti vaší cestě zpátky od porážky! Naštěstí návyková akce, roztomilé postavy a nejlepší arzenál ve fotbalové hře od té doby, co Arsenal udělal každý zápas příliš blízko k volání.

    Jakmile ukončíte režim turnaje FootLOL, můžete hrát proti počítači nebo jít online, abyste se uchopili do hry pro více hráčů. S hráčem, který je nejlepší v podvádění, je FootLOL zábavná stará hra!

    Platforma: Steam
    Jazyková verze: EN

    FootLOL: Epic Fail League

    Minimální požadavky

    Operační systém: Windows 7 nebo novější
    Procesor: 2 GHz
    Paměť: 2 GB
    Grafická karta: Nvidia / ATI Radeon
    Pevný disk: 10 GB

    Doporučené požadavky

    Operační systém: Windows 10
    Procesor: 3 GHz
    Paměť: 4 GB
    Grafická karta: Nvidia / ATI Radeon
    Pevný disk: 10 GB

    Mohlo by Vás zajímat
      Airscape: The Fall of Gravity
      -70%
      • Pojďme hrát!
      Mortal Kombat 11
      -63%
        Alien Rage - Unlimited
        -88%
          Red Faction
          -42%
            Disney Princess and Fairy Pack
            -78%
              Battlefield 3 - Aftermath
              -29%
                Call of Duty: World at War
                -8%
                  Call of Juarez
                  -53%
                    30 IMPOSSIBLE LEVELS
                    -60%
                      Call of Duty: WWII
                      -51%
                        10 Second Ninja X
                        -71%
                          Assassin’s Creed Unity
                          -70%

                          MenuX

                          Provozovatel webu, , se sídlem , IČ: , jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

                          Souhlasím